Muda lagi ke dah tua?




Salam to allz

Entri hari ni macam sekejap jer... macam nak meluah perasaan jer... huhu.. kesian korang terpaksa mendengar bebelan aku... hehehe... sekejap je... tak panjang mana pun entri pagi ni... Setelah selama 1 hari suntuk semalam aku cuba untuk ping entri baru aku kat GengBlogger, baru pagi tadi lepas... sedih... tapi tahniah kepada admin GB kerana berjaya menyelesaikan masalah yang berlaku sebab tadi pagi dengan jayanya aku ping blog aku yang hina ni... macamlah bagus sangat kan entri aku tu... sampai beriya-iya nak ping... hehehe...

Sebenarnya macam hampeh jer kan aku ni... apa kene mengena la dengan tajuk entri aku tu dengan intro yang mengarut kat atas tu... bukan apa... saja jer melalut sebelum korang dipaksa oleh aku yang nak suruh korang testing sama ada korang tu muda lagi  ke dah tua.... keh keh keh... aikkkk... boleh testing sama ada muda atau tua pulak ker... huhu... usaha tanda kejayaanlah... aku dah test dan dengan jayanya aku diisytiharkan muda... hahahaha.... cam haraaaammmmm jer....

The Teenager Audio Test - Can you hear this sound?

So apa lagi... kalau berani try la...

Okieessss

P/S: dapat tau benda ni dari ohkhai.com... tq khai...
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
 
Copyright © Mr. Merlot
Back to top