Israel yang pengecut dan dayus!




Salam to allz

Entri pertama daripada aku setelah balik dari bercuti... Terus aku rasa nak memuji Israel kerana berjaya membuktikan betapa pengecut dan baculnye mereka dalam peperangan... Tahniah wahai Israel yang pengecut... betapa dayusnyer anda di mata aku...

Kenapa tiba-tiba sahaja aku ingin menulis entri ini? Semuanya disebabkan satu emel yang aku terima... betapa 'emo'nya aku setelah aku membuka emel tersebut... Inilah jawapan kenapa aku cakap bahawa aku 'emo' dan Israel is a real pengecut...

Lihatlah serangan yang dilancarkan oleh Israel... Dengan menggunakan Bom Pintar (Fosforus), Israel telah melancarkan serangan tersebut dari jarak jauh terhadap Sekolah Unrwa di Beit Lahia, Gaza, Palestin... Sememangnya mereka sangat pengecut kerana tak berani nak bertempur secara depan dengan Hamas... duduk dalam kereta kebal dan tak berani keluar... cuba lah keluar dari kereta kebal tu... kalau nak rasa kena tembak dengan pejuang Hamas...

Mereka hanya tahu serang orang yang tidak bersedia atau tidak berkemampuan untuk melakukan apa-apa... sebagai contoh sekolah... sekolah hanya terdapat kanak-kanak, wanita dan guru-guru yang sememangnya kita tahu mereka tidak menggunakan senapang untuk mengajar... kesian jika mengenangkan nasib mereka...

Semoga Allah melaknati kaum Israel... Amin... 

Okiessssss...

P/S: Inalillahwaina'illahiraji'un... semoga Allah merahmati mereka yang terkorban disebabkan kekejaman dan kedayusan Israel...
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
 
Copyright © Mr. Merlot
Back to top