Produk Kellogg'ss Cereal diragui?

Salam to allz

Huhuhu... aku rasa ni dalam sejarah dalam hidup aku sebab berjaya update blog picisan ini sebanyak 3 hari dalam satu hari... bangganya... ke macam poyo... heh...

Berkaitan dengan tajuk di atas... ada sesiapa pernah dengar dengan perkataan Kellogg's Cereal... ala... yang selalu kadang-kadang korang buat sarapan pagi tu... haaaa.... dah dapat ingat ke belum... kalau belum, apa lagi salinlah K.E.L.L.O.G.G.'.S pastu pergi la pasar raya untuk mengimbas kembali ingatan yang dilupakan tu.. kalau malas tanya jer kat pakcik Google...

Ceritanya macam ni... aku ter'periksa'lah aku punya inbox emel... adalah aku terima emel daripada seorang sahabat... so bila aku open attachment yang disertakan sekali, dia tulis.... jeng jeng jeng....


[thanx kak Aidah untuk info ini... credit]

...dah baca ker artikel bergambar tu... sebenarnya aku sendiri tak pasti kesahihannya... so kalau korang ada pendapat atau pandangan lain sila-silalah memberi komen ya... aku just nak berkongsi apa yang aku terima jer... by the way aku memang x pernah makan pun cereal untuk sarapan pagi...

Itu sahaja aku nak berkongsi... 

...dan untuk pengetahuan you allz, aku berkemungkinan tidak akan update blog ni dalam dua hari... sebab nak tinggalkan Kuala Lumpur sekejap... pergi pahang... bercuti... so korang doakan keselamatan aku yer... nanti aku akan kembali... cehhh sempat jugak nak buat pengumuman... lari dari topik lah woiii.... hehehe


Okieeessss

P/S: nak cuti-cuti Malaysia kat Pahang... Nak sarapan nasi lemak, tak nak Kellogg's...
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
 
Copyright © Mr. Merlot
Back to top