Facebook semakin bahaya...




Salam to allz

Seram... seram... semakin bahayalah pulak main Facebook ni... kalau main aplikasi game melalui Facebook ni memang melalaikan lebih-lebih lagi Mafia Wars & Farmville, jesteru bahaya la kesihatan dan amalan anda... huhuhu... apa yang aku merepek ni syaitan...

Cerita sebenar yang aku nak beritahu korang sebenarnya macam ni bunyi nya... tadi masa aku blogwalking, aku terbaca entri ni kepunyaan Teratak Kasih Zie Fauzi. So bila aku terbaca tu, terus rasa seram sejuk... gila kau... cuba korang bayangkan tengah baik punya korang buat posting pasal mengutuk rejim yahudi  siap ada perkataan IS***L (paham-paham la apa yer) ni, lepas itu korang post link entri korang kat Facebook, tiba-tiba jer korang akan menjadi salah seorang fan bagi fan page Facebook negara yang bermula dari huruf 'I' dan berakhir dengan huruf 'L' tu... secara automatik... even kalau ko tulis dalam bahasa sanskrit pun, kalau ter'detect' jer perkataan ISR**L, secara automatik korang akan jadi fan...

Nak lebih kepastian sila masuk ke link yang aku bagi ni... korang akan faham...

sehingga sekarang pengikut fan page adalah lebih kurang 17,970

Sungguh licik sebenarnya helah diorang ni... diorang tau yang seluruh dunia menentang dan kutuk tindakan diorang, so diorang buat helah sebegini sebab diorang tau yang blogger seluruh dunia akan tulis entri blog pasal diorang kemudian post kat Facebook... licik sungguh... sememangnya kaum pembelit...

Sekadar peringatan buat semua bloggers, jangan tulis perkataan IS***L secara terang-terangan... apa pendapat korang???

Okieessss....

P/S: aduyaiiiii aku punya pun dah ter'automatik' jadi fan dorang... macam mane nak keluarkan dari fan page... sesiapa boleh tolong....
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
 
Copyright © Mr. Merlot
Back to top