First time serious blogger...

Salam to alls

First time serious blogger... hehehe... aku bukan apa... saje kali ni aku nak serious sikit untuk ber'blog'...

Dulu dah ber'blog' jugak, cuma lebih kepada peribadi instinct... sekarang nak lebih terbuka...

Dulu dah ber'blog'? Yups... sudah... mana blog tu??... Yang u alls tengah layan sekarang ni lah... cuma content nya telah diubah...

Hari ni sebenarnya aku ada sikit malas nak buat kerja di ofis... ofis??? Yups... aku sekarang kat ofis... menjadi programmer yang ter'malas' untuk hari ini... heheheh.. jangan bagitau bos aku pulak...

Takde mood lah nak buat kerja... sebab semalam dan kelmarin gila punya pulun kerja, BIG BOSS nak urgent lak buat blog untuk para researcher untuk UPM... so aku gunalah wordpress sebagai platform...

Hehehe... kelakar lah pulak... buat blog untuk orang guna wordpress, tapi sendiri pakai blogspot jer...

Insya'Allah lain kali apabila dah ada keyakinan, baru guna wordpress dan host kan blog tu kat mana-mana server yang boleh disewa... huhuhu... dah memang dalam niat pun...

Baru try pakai wordpress tu... best gak... menarik... ada masa nanti aku story pasal wordpress dan blog ni... walaupun aku tau dah ada blogger lain yang dah story pasal wordpress ni dan ke'sinonim'an nya dengan blog...

Okieeessss...

p/s:by the way, i got inspired by justkhai.com (the best)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
 
Copyright © Mr. Merlot
Back to top